FAQ - GoParking
Varaa

FAQ

Olemme koonneet listan kysymyksistä, joita meiltä kysytään usein. Toivottavasti löydät niistä avun ongelmaasi. Jos kuitenkin käy niin, että ongelma ei ratkea, otathan meihin suoraan yhteyttä: info@goparking.fi

GoParking Field’s

Placering
GoParking Field´s P6 er placeret i indkøbscenteret Field´s parkeringsområde P6. På indkøbscenterets vestlige side på adressen Arne Jacobsens Allé 12, 2300 København, Danmark. Parkeringsområdet er åbent 24-7. Det er et overvåget område ved siden af indkøbscenteret Field´s.

Indkøbscenteret Field´s butikker og restauranter
Se alle de butikker, der er i Field's. Herremode, damemode, skønhedspleje, skobutikker, kultur, hightech eller legetøjsbutikker: alle dine foretrukne butikker er samlet i Field's.

Trænger du til en pause midt i din rejse? Se Field's udvalg af restauranter

Maks. højde
Der er ingen maksimal højde for biler i GoParking Fields P6. Det er et overvåget område ved siden af indkøbscenteret Field´s.

ENNAKKOVARAUS

GoParking pysäköinti toimii ennakkovarauksella kaikissa kohteissamme Suomessa ja ulkomailla.

Näin varmistat ajoissa parkkipaikkasi GoParking -pysäköinnistä.

Ennakkovarauspalvelumme avulla suunnittelet matkasi ensimmäisestä askeleesta viimeiseen.

Tee pysäköinnistä matkasi helpoin osuus ja varaa pysäköintisi GoParking ennakkovarausjärjestelmän kautta helposti ja nopeasti.

Valitse haluamasi pysäköintialue, valitse haluamasi pysäköintiaika, täytä yhteystietosi, tarkista varauksesi ja siirry maksamaan. Maksuvaihtoehtoina verkkopankki, pankki- tai luottokortti. Maksun jälkeen saat ennakkovarauksen vahvistusviestin sähköpostiisi.

Pysäköintivaraukset osoitteessa www.goparking.fi.

Vuosipysäköintiasiakkaat voivat lähettää pysäköintitiedot osoitteeseen info@goparking.fi.

Pysäköintivarauksen voi tehdä kaikille pysäköintialueille vuotta ennen suunniteltua matkaa. Varmista pysäköinti autollesi ja varaa pysäköintipaikka hyvissä ajoin ennen matkaa.

Pysäköintiajan voi korona-aikaan tarvittaessa siirtää toiseen ajankohtaan.

Ennakkovaraajille takaamme aina parkkipaikan pysäköintialueeltamme.

MAKSUTAVAT JA -EHDOT

GoParking maksuseinä

Maksuvaihtoehtoina ennakkomaksuissa ovat verkkopankit, pankki- ja luottokortit sekä MobilePay, Pivo ja Siirto.

GoParking Jumbossa ovat lisäksi käytössä EasyPark ja Parkman -maksusovellukset.

Maksuehdot löytyvät maksupalveluntarjoajan nettisivulta osoitteesta:
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot.

ASIAKASPALVELU JA MUUTOKSET VARAUKSEEN

Lue läpi varausvahvistuksesta löytyvät ohjeet aina ennen saapumistasi GoParking pysäköintiin.

Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi, kun olet varannut ja maksanut pysäköinnin. Varausvahvistus lähetetään pysäköintivarauksessa ilmoittamaanne sähköpostiin. Varausvahvistus toimii myös tositteena pysäköintimaksusta.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikkeen pysäköintiin liittyvissä asioissa.

Voit maksutta muuttaa autosi rekisterinumeroa, muuttaa pysäköintiaikatauluja tai siirtää varaustasi kaksi päivää ennen pysäköintisi aloitusta, mikäli matkustussuunnitelmiinne tulee muutoksia. Voit myös halutessasi ostaa pysäköinnin yhteyteen peruutusturvan, jolloin palautamme pysäköintimaksun matkasi peruuntuessa.

Kaikki pysäköintikohteemme ovat avoinna 24/7 vuoden jokaisena päivänä.

Voit olla meihin yhteydessä puhelimitse arkisin 9.00-16.00 +358 44 988 2560 tai sähköpostitse 24/7 info@goparking.fi

GOPARKING JUMBO 


SIJAINTI
GoParking Jumbo sijaitsee kauppakeskuskus Jumbon parkkihallin ylimmässä kerroksessa (P5), osoitteessa Vantaanportinkatu 3, Vantaa. Pysäköintipaikka on avoinna 24/7.

VARAUKSET JA LISÄPALVELUT
Varaa pysäköintipaikkasi ennakkoon kotisivuiltamme www.goparking.fi tai aloita pysäköinti saapuessasi GoParking Jumboon ParkMan tai Easypark -sovelluksilla. Voit ostaa lisäpalveluja pysäköintiisi varauksen yhteydessä tai nettikaupassamme GoShopissa.

KAUPPAKESKUS JUMBON LIIKKEET
Kaikki kauppakeskuksen tarjoamat palvelut ovat käytössä myös kaikille GoParking asiakkaille. Voit hyödyntää Jumbon ravintolamaailmaa ja liikkeitä ennen ja jälkeen matkasi.

Yöpyminen Break Sokos Hotel Flamingossa on GoParking yritysetuhintaan -9%, joka lasketaan päiväkohtaisesta huonehinnasta. Saat GoParking yritystunnuksen, joka oikeuttaa hintaetuun pysäköintivarauksen varausvahvistuksessa. Majoitusvaraukset Break Sokos Hotel Flamingosta suoraan hotellin sivulta: Break Sokos Hotel Flamingo. Break Sokos Hotel Flamingossa yöpyvät asiakkaat voivat pysäköidä auton GoParking -pysäköintiin ja saada lentokenttäkuljetuksen suoraan hotellin ovelta / ovelle.

Matkalta tullessasi voit hyödyntää Jumbon K-Citymarketin ja Prisman noutopistepalvelua ja tilata kauppakassin ennakkoon odottamaan kotiinlähtöä. Noutopiste sijaitsee Jumbon P3 -kerroksessa. Lisätietoa Jumbon ruoan noutopisteestä.

MAKSIMIKORKEUS
Pysäköintialueen maksimikorkeus on 2,3 metriä. Meillä on myös alue korkeammille autoille. Mikäli sinulla tarve pysäköintiin korkeammalla ajoneuvolla, olethan meihin yhteydessä sähköpostitse.

KULJETUSAIKATAULU
Suosittelemme varaamaan pysäköintiin ja kuljetuksiin aikaa 30 minuuttia. Lentokenttäkuljetus toimii non-stoppina ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

GOPARKING -PYSÄKKI JUMBOSSA
GoParking -pysäkki, josta kuljetus lähtee, on Jumbossa kauppakeskuksen pääoven edessä P3 -tasolla, jonne pääset helposti GoParking -kyltitystä seuraamalla pysäköintialueelta (menemällä liukuportaat alas).

SAAPUMINEN LENTOKENTÄLLE / LÄHTÖPAIKKA LENTOKENTÄLTÄ
Lentokentällä laituripaikkamme on 42, joka sijaitsee bussiterminaalissa terminaali 2:n vierestä.
GoParking Jumbo -pysäköinnissä kuljetukset Jumbosta lentoasemalle ja takaisin Jumboon kuuluvat pysäköinnin hintaan.

KULJETUKSEN TILAUS
Kuljetus kentälle ja kentältä takaisin Jumboon toimii omalla kuljetuksellamme. Kuljetuksemme toimivat nonstoppina välillä lentokentälle ja Jumboon, mutta voit myös soittaa meille ja kysyä missä kuljetus on tulossa puhelinnumerosta +358449882560 varausvahvistuksen ohjeiden mukaisesti. Kuljetus kestää 5 minuuttia. Palvelemme vuorokauden ympäri 24/7.

Mikäli matkustat suuren henkilömäärän kanssa tai teillä on paljon tavaraa, suosittelemme ensisijaisesti varaamaan GoParking VIP -pysäköintipalvelun, joka on tällöin kaikista vaivattomin vaihtoehto pysäköintiin. 

Suosittelemme ensisijaisesti käyttämään kuljetuksissa omaan lasten turvaistuinta, mikäli matkustatte pienten lasten kanssa.

KÄYNNISTYSAPU
Mikäli tarvitset käynnistysapua autollesi suosittelemme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä Autoliiton Tiepalveluun, jotta saat varmasti oikeanlaista käynnistysapua, numero 02008080 palvelee 24/7.

LUMITYÖAPU
GoParking Jumbossa emme valitettavasti puhdista autoja lumesta harjaamisessa mahdollisesti tapahtuvan naarmuuntumisriskin vuoksi, mutta tarvittaessa autamme kaivamaan lumet auton ympäriltä kotimatkalle lähtöä helpottamaan. Tarvittaessa löydät lumilapioita P5 -kerroksen aulasta. Mikäli haluat lumettoman auton valitse GoParking VIP -pysäköinti, jossa autosi on esilämmitetty ja lumeton palatessasi matkalta. Katso lisää pysäköintialueet osiosta VIP -pysäköinti.




GoParking-Hilton VIP -pysäköinti

Koskaan ei ole pysäköinti ollut näin helppoa.

GoParking-Hilton VIP -pysäköintipalvelussa ajat vain Helsinki-Vantaan lentoasemalle, Hilton Helsinki Airport -hotelliin ja olet vain askeleen päässä terminaalista.

Ei huolta autopaikasta, ei huolta kuljetuksesta, ei huolta aikatauluista, 2 minuuttia ja olet turvatarkastuksessa.

Ohjeet menomatkalle:

  1. Aja suoraan Helsinki-Vantaan lentoasemalle, Hilton Helsinki Airport -hotelliin, osoitteeseen Lentäjänkuja 1, Vantaa.
  2. Pysäköi auto Hilton Helsinki Airport -hotellin pysäköintialueelle, alueelle ajaminen vaatii pysäköintilipukkeen ottamista.
  3. GoParking -henkilökunta siirtää autonne matkanne ajaksi Kauppakeskus Jumboon, osoitteeseen Vantaanportinkatu 3, Vantaa.
  4. Lisätietoa palvelusta info@goparking.fi ja varausvahvistuksesta.

Ohjeet paluumatkalle:

  1. Auton avaimet ovat noudettavissa Hilton Helsinki Airport -hotellin vastaanotosta varauksessa ilmoittamaanne pysäköinnin päättymisaikaan.
  2. Auto odottaa teitä Hilton Helsinki Airport -hotellin pysäköintialueella: se tuodaan Hilton Helsinki Airport -hotellin pysäköintialueelle ennen ilmoittamaanne paluuaikaa, ja se sulatetaan tarvittaessa lumesta ennen palautusta.
  3. Muutokset pysäköinnin aikatauluihin voi ilmoittaa ennakkoon sähköpostilla info@goparking.fi.
  4. Turvallista kotimatkaa ja tervetuloa uudelleen!

Miten pysäköinnin hinta määräytyy?

Pysäköinnin hinta määräytyy valitun pysäköintialueen ja pysäköinnin pituuden perusteella. Etukäteen varattavien paikkojen hinnat voivat vaihdella kysynnän mukaan pysäköintialuekohtaisesti. Voimassaolevat pysäköintihinnat saatte vahvistettua, kun syötätte pysäköinnin aloitus- ja lopetusajan varausjärjestelmään, niin järjestelmä laskee automaattisesti pysäköintihinnan.

Voinko pysäköidä matkailuautolla tai peräkärryn kanssa?


Valitettavasti peräkärry vie liikaa tilaa ja matkailuauto ei korkeuden puolesta mahdu kauppakeskusten pysäköintialueille. Mahdollisuuksien mukaan voimme tarjota pysäköintiä korkeille, leveille ja pitkille ajoneuvoille GoParking Helsinki Airportista, Helsinki-Vantaan lentoasemalta sekä GoParking Lappeenrannasta, Lappeenrannan lentoasemalta, otathan yhteyttä info@goparking.fi niin sovitaan yksityiskohdista.

Maksimikorkeus GoParking Jumbossa on 2,3m
Maksimikorkeus GoParking P-Töölössä on 2,3m (mahdollisuus pysäköidä myös korkeammille ajoneuvoille, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme).
Maksimikorkeus GoParking T1 Mall of Tallinnassa on 2,3m

Mikä on pysäköintialueiden turvallisuus?

Kaikki pysäköintialueemme on valvottuja alueita, joissa on kameravalvonta, mutta pysäköinti tapahtuu aina asiakkaan omalla vastuulla. Pysäköinnin ja lisäpalveluiden osalta GoParking vastaa tuottamuksellaan aiheuttamistaan välittömistä vahingoista. Ellei pakottava lainsäädäntö toisin edellytä, ei GoParking kuitenkaan vastaa välillisistä tai epäsuorista vahingoista tai vahingoista, joita GoParking ei ole voinut kohtuudella ennakoida.

Sekä vartiointiliike, että henkilökuntamme tarkastavat pysäköintialueet usean kerran päivässä. Mikäli huomaamme jotain poikkeavaa, ilmoitamme siitä heti asianosaisille.

Mikä on vuosipysäköintiasiakkuus ja miten se toimii?

Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden hankkia vuoden pysäköinnit kerralla. Löydät kaikki pitkäaikaispysäköinti tuotteemme GoShopista.

Voit valita Vuosipysäköinnin kahdesta vaihtoehdosta. Tarjoamme kahta Vuosipysäköinti tuotetta. Vuosipysäköinti Basic ja Vuosipysäköinti Unlimited -tuotteet. Tuotteet eroavat toisistaan käytännössä sillä, että Basic sisältää 10 pysäköintiä ja edestakaista lentokenttäkuljetusta. Unlimited tuotteessa pysäköintien ja kuljetusten määrää ei ole rajattu. Pysäköintiaikaa ei kummassakaan tuotteessa rajata. 

Vuosipysäköinti sisältää menopaluu kuljetukset lentokentän ja Jumbon välillä.

Mikäli vaihdat autoa vuosipysäköinnin aikana, niin siirrämme vuosipysäköinnin uuteen autoosi, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme info@goparking.fi

Vuosipysäköintiasiakkuus on voimassa yhden (1) vuoden ajan. Vuosipysäköinti oikeuttaa pysäköimään pysäköintialueillamme GoParking Jumbossa tai GoParking T1 Mall of Tallinnassa vuoden ajan.

Mikäli haluat uusia vuosipysäköintitilauksen, jatkuu vuosipysäköintiasiakkuus keskeytyksettä seuraavan vuoden ajan voimassaolevan pysäköinnin päättymisen jälkeen.

Vuosipysäköintiasiakkuuden voi hankkia suoraan nettikaupastamme GoShopista tai laittamalla meille sähköpostia info@goparking.fi. Maksun jälkeen lähetämme sähköpostitse ohjeet, kuinka vuosipysäköintiasiakkuus toimii ja kuinka pysäköintivaraukset tehdään.

Toistaiseksi vuosipysäköintiasiakkaita pyydetään lähettämään matkustustiedot sähköpostilla osoitteeseen info@goparking.fi ennen kuin kanta-asiakkuusjärjestelmämme on käytössä. Kanta-asiakasjärjestelmän käyttöönoton jälkeen vuosipysäköintiasiakkaat voivat hallita henkilötietoja ja pysäköintivarauksia suoraan kanta-asiakasjärjestelmästä.

Lisäksi kaikki Vuosipysäköinti-asiakkaat saavat halutessaan GoParking VIP tarran kiinnitettäväksi ajoneuvoon.